In your brown eyes, I walked away
在你褐色的眼睛裡 我走開了
In your brown eyes, I couldn't stay
在你褐色的眼睛裡我無法停留
In your brown eyes, you watch her go
在你褐色的眼睛裡 你只看見她離去

And turn the record on
把收音機打開
And wonder what went wrong
疑惑到底哪裡出了錯
What went wrong
到底哪裡出了錯

If everything was everything
如果一切是一切
But everything is over
但一切已經結束
Everything could be everything
一切都有可能
If only we were older
只有假如我們更成熟了

I guess it's just a silly song about you
我想它只是ㄧ首愚蠢的歌 關於你的
And how i lost you
還有我是如何失去你的
And your brown eyes
和你的褐色眼睛

In your brown eyes, i was feeling low
在你褐色的眼睛裡 我感到低落
cause the brown eyes and you never know
因為你的褐色眼睛 而你卻從不知道
Got some brown eyes, but I saw her face
在屬於我的褐色眼睛裡 我卻看到了她的臉孔
I knew that it was wrong
我知道事情已經錯了
So baby, turn the record on
所以 Baby 打開收音機
Play that song
撥出那首歌吧

Where everything was everything
那裡一切就是一切
But everything is over
但一切都已經結束了
Everything could be everything
一切都有可能
If only we were older
只有假如我們更成熟了

Guess it's just a silly song about you
我想它只是ㄧ首愚蠢的歌 關於你的
And how i lost you
還有我是如何失去你的
And your brown eyes
和你的褐色眼睛

Everything was everything
一切就是一切
But baby it's the last show
但是Baby 這是最後了
Everything could be everything
一切都有可能
But it's time to say goodbye so
但是 已經到了道別的時刻了 所以
Get your last fix, and your last hit
帶走你最後的懲罰和最後的抨擊
Grab your old girl with her new tricks
帶走你那舊情人和她的新把戲

Honey yeah, it's no surprise
Honey yeah. 沒有意外的
I got lost in your brown eyes
我在你褐色的眼睛裡迷失了

In your brown eyes
Brown, brown eyes
Your brown eyes
Brown, brown eyes
Got some brown eyes
Brown, brown eyes
Brown eyes

呼 專輯沒有附中文歌詞 所以我自己翻譯了
幸好單字都很簡單=D
果然是件累人的事情 依照我的懶人個性 應該很少會有機會再做出這種傻事了
啊對了 有人想要借用一下 我這種怪翻法的歌詞的話 標明來自哪裡和我是誰就好了=) 
(不過應該沒有人吧 嘆... 這句話純粹寫給自己犒賞一下自己打了那麼久的這篇網誌這樣)

不過 這首歌真的很耐聽=)
歌詞簡單卻很棒=)
是個值得翻的歌=)  (雖然我翻的挺爛的囧)

這首算是專輯裡唯一的一首抒情歌=)
所以 還是老話一句

超推薦囉=D

arrow
arrow
    全站熱搜

    劉X晴. 發表在 痞客邦 留言(18) 人氣()